Ozbiljno oticanje nogu nakon operacije

Kirurg-phlebologist-limfolog, kirurg prve kategorije

Draga Elena Oleg, dobra večer! 31. kolovoza 2012. Učinio sam hitnu kombiniranu flebektomiju lijeve noge. Trenutno sam bolan. Noga od prepona do koljena udvostručuje se. Noga snažno gori. Otišao sam do liječnika koji je radio na meni, a on je rekao da to nije njegova patologija. Uzimam Warfarin 3 tablete (7,5 mg). Napravila je ultrazvuk, a liječnik mi je rekao da se u šupljinama stvara nakupina tekućine i stoga tako jak oteklina. Reci mi, molim te, što da radim? Kakvu vrstu pregleda je potrebno i za kojeg stručnjaka trebam prijaviti? 6 mjeseci hodam u zatvorenom krugu, a stanje se pogoršava. Hvala unaprijed.

Svetlana, Rusija, Essentuki, 46 godina

Prije svega, u takvoj situaciji ima smisla isključiti duboku vensku trombozu. Vrijedno je ponoviti dvostruko skeniranje vene u specijaliziranom flebološkom centru.
Zašto ste imali hitnu operaciju i zašto pijete varfarin?
Sam edem može uzrokovati bol. To može biti patologija limfnih rezervoara zbog operacije. U ovom slučaju, limfna drenaža masaža i noga zavoj će pomoći da se smanji oteklina.
Ali u svakom slučaju, flebologi bi trebali razumjeti situaciju, jer se pojavila nakon operacije.

S poštovanjem, Elena Belyanina.

Moja majka ima proširene vene. Želi postaviti zamke. Je li moguće i koliko je skupo i gdje →