Nadrijevanje i oticanje nogu

Zdrastvujte, jako sam zabrinut zbog nadutosti(i nema plinova, a on je samo natečen) i oticanje nogu, to se događa oko mjesec dana. U početku je želudac bio natečen, a navečer sam se nadahnuo, a sad ovaj uvjet cijelo vrijeme, već sam imao takvu situaciju nakon ukidanja OK, ali sve je i sama po sebi, a nakon pola godine sve se opet desilo. Napravio sam ultrazvuk bubrega, mokraćnog mjehura, malih zdjelica, zubaca, opće analize urina, sve je normalno, ne znam što da radim, recite mi, kakav ću liječnik kontaktirati i što mogu biti?

Upitan: Alena | 2012/11/10

Dobro došli! Imate bočni ek OK (limfni edem). Vrijeme je da sve nestane, zbog toga ste kontraindicirani u budućnosti. Diuretik je beskoristan, aktivira motornu aktivnost, kondiciju, kupku, dobro popravlja limfni tok, uklanja limfnu slatkišu, pronađite ga u tabletama (BADA CoralClab i drugima) i pijte ondje preporučeno.

Povratak na prethodnu stranicu